Twój sklep internetowy zgodny z technologią RWD

W internecie z roku na rok przybywa sklepów internetowych. Związane jest to ze znacznie niższymi kosztami prowadzenia takiego biznesu. Warto jednak pamiętać o dostosowaniu swojego sklepu do różnych urządzeń m.in. smartphonów oraz tabletów. Wg raportu Digital, Social & Mobile in 2015 liczba użytkowników urządzeń mobilnych w naszym kraju przekroczyła 15 milionów osób. Jest to ilość, z którą należy się liczyć i dostosowywać się do jej potrzeb.

graf1

To jak duży wpływ na rozwój biznesu w sieci mają urządzenia mobilne, obrazuje raport opublikowany przez Criteo, w którym pokazano, że już ponad 35% transakcji dokonywanych w sieci to transakcje za pośrednictwem urządzeń przenośnych z dostępem do internetu. Nie dziwi więc nikogo fakt, że tak wielu przedsiębiorców decyduje się na wprowadzenie technologii RWD w swoich sklepach.

W opublikowanych w 2015 roku wytycznych (https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=pl), firma Google nakłada na webmasterów obowiązek tworzenia stron dostosowanych do nowych urządzeń jak tablety czy smartphony. Dodatkowo 21 kwietnia 2015 roku aktualizacja algorytmu wyszukiwarki Google promuje strony i sklepy responsywne. Dzięki temu serwisy z funkcją RWD wyświetlają się o wiele wyżej w mobilnych wynikach wyszukiwania niż sklepy bez tej funkcji.

Korzyści, jakie przynosi technologia RWD

Największą z nich jest możliwość dostosowania strony do dowolnego rozmiaru ekranu. Łatnie wczytujący się i prezentujący sklep o wiele bardziej zachęca do zakupów niż sklep bez funkcji RWD. Dodatkowo sklepy responsywne znajdują się wyżej w mobilnych wynikach wyszukiwania.

graf3

Ofertę tego typu sklepów znajdziesz na stronie Agencji interaktywnej WiWi, która w swoim portfolio prezentuje ponad 100 udanych projektów sklepów RWD opartych o silnik PrestaShop oraz innych stron i portali responsywnych. Każdy serwis wzbogacony jest o indywidualną szatę graficzną oraz liczne dodatki i funkcjonalności, które poprawiają pracę ze sklepem oraz zwiększają jego atrakcyjność w oczach klientów.

end

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ