Dlaczego warto wprowadzić powiadomienia push

Marketing online wchodzi na całkowicie nowe tory. Co chwila na rynku pojawią się nowe rozwiązania, pozwalające na osiąganie celów firmy. Jednym z nich są notyfikacje web push. Te niewielkie, prostokątne okienka mogą stać się bardzo skuteczną drogą dotarcia do klienta.

Jak to działa?

Powiadomienia push wyświetlają się użytkownikom na ekranach komputerów, tabletów i komórek. Aby dotarły do odbiorców wystarczy ich jednorazowa zgoda. Aby ją wyrazić wystarczy jedno kliknięcie. Subskrybent nie musi przy tym podawać żadnych danych, nawet swojego adresu mailowego. Notyfikacje składają się z czterech elementów. Tym, który najbardziej je wyróżnia jest grafika. Kolejna część to tytuł, którzy musi być chwytliwy, rozwijamy go dopiero w polu tekstu. Na końcu zawsze umieszczamy link do strony docelowej.

Zalety notyfikacji

Powiadomienia push pomagają w stworzeniu bazy potencjalnych klientów. Dzięki narzędziu jakim jest push-ad.com/pl możemy zbudować listę osób, które zgodziły się na wyświetlanie notyfikacji. Mamy do niej stały dostęp, więc szybko przeanalizujemy czy i w jaki sposób lista naszych subskrybentów wzrosła. Ogromnym plusem web-push jest budowanie rozpoznawalności marki. Kiedy użytkownik regularnie dostaje informacje o zniżkach lub nowych wpisach na blogu, w końcu zaczyna wybierać naszą firmę, zwracając mniejszą uwagę na konkurencję.

Wiele osób porównuje web push z mailingiem i powiadomieniami sms. W obydwu przypadkach są one lepsze. Zgodę na otrzymywanie notyfikacji wyraża bardzo dużo osób, a w związku z tym że do ich odczytania nie trzeba wykonywać żadnych operacji, możemy mieć pewność że nasze treści dotrą do wszystkich. Mailing nie daje nam takiej gwarancji. Wiele osób odbiera go jako spam i usuwa nie zwracając uwagę na treść.

Powiadomienia push mogą przynieść naszej firmie wiele korzyści. Na pewno będą miały wpływ na jej rozpoznawalność i zwiększenie zaufania do marki. Dzięki temu, że notyfikacje wspierają niemal wszystkie przeglądarki i platformy mobilne docieramy do naprawdę pokaźnego grona potencjalnych odbiorców naszych usług. Powiadomienia push nie działają na telefonach marki Apple, jednak w przypadku Polaków tylko 11% wszystkich użytkowników smartfonów posiada iPhone.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ